A A A

Świętują dzieci: Aleksandra . Wyślij e-kartkę dla dziecka lub rodziców

Zarejestruj sie

Poznajmy się :)

Blog dnia: wariatkowo.smyki.pl

przedszkole50wlublinie.smyki.pl

Dodano: 2017-09-21 20:57:34

Po wakacjach

przedszkolaki Miejmy nadzieję, że to już koniec problemów, dzięki pomocy zarządzających serwisem "Smyki" i informatykom, udało się pozbyć niechcianych obrazków, które ktoś nam tutaj powstawiał. Na ...

Komentarze (0) Skomentuj

oliverkevin.synek.pl

Dodano: 2017-09-21 16:58:00

6 urodziny

FabianWieczorek Dzisiaj o 13:21 minelo 6 lat jak nasz Oliver jest na swiecie z malego kochanego brzdaca Wyrosl na duzego kochanego chlopca ktory uczestniczy juz ...

Komentarze (0) Skomentuj

mirus.pierwszyblog.pl

Dodano: 2017-09-20 14:31:29

Mamy plan !!!

kamoss Miruś przeziębiony  , Adriana też coś łapie ... Wczoraj smyk pojechał bez mamy na zajęcia (z suo) o 7,25 wrócił po 12.  Ciężko na serduchu, ale ...

Komentarze (0) Skomentuj

fabianwieczorek.synek.pl

Dodano: 2017-09-18 15:32:49

Ostatnie momenty wakacji ,grzyby ,Poczatek roku szkolnego ,urodziny Sary

FabianWieczorek Witamy serdecznie !!!!   Mamy juz polowe wrzesnia a my z powodu wakacji mamy zaleglosci . Ale dzisiaj to nadrobimy i notka bedzie o wszystkim . Na samym wstepie ...

Komentarze (0) Skomentuj

oliverkevin.synek.pl

Dodano: 2017-09-15 11:10:26

Codziennosc

FabianWieczorek Koncowka sierpnia jeszcze byla fajna ,mozna bylo jeszcze na chwile wyjsc na swieze powietrze Niestety wrzesien deszczowy wietrzny i bardzo zimny ... Do szkoly chodze z ...

Komentarze (0) Skomentuj

oliverkevin.synek.pl

Dodano: 2017-09-15 11:00:33

Szkola- Klasa 1

FabianWieczorek 31 sierpnia rozpoczal sie moj kolejny etap w zyciu Tym razem szkola KOCHANY OLIVERKU ZYCZYMY C CUDOWNYCH CHWIL W SZKOLE DUZO PRZYJACIOL I BARDZO DOBRYCH ...

Komentarze (0) Skomentuj

oliverkevin.synek.pl

Dodano: 2017-09-13 12:16:16

Urodziny Sary

FabianWieczorek Ostatni dzien moich wakacji ...spedzilismy w Rocolino na urodzinach u Sary . Tata byl  pracy ,wiec jechalismy autobusem kolejna mila niespodzianka   I tak oto sposobem zakonczylem ...

Komentarze (2) Skomentuj

Zobacz wszystkie dzisiejsze notki »
Zobacz wszystkie dzisiejsze komentarze »
Pisz swój pamiętnik »

Ostatnio zalogowani

Wyszukiwarka

»
Szukaj w: poradach blogach

Wyszukiwanie zaawansowane »

Forum

Więcej postów »

Giełda

Wszystkie ogłoszenia»

Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Liczba notek: 331323 | Liczba zdjęć: 1547239 | Liczba komentarzy: 2491323 | Liczba wpisów na forum: 123720 | Aktywnych blogów: 23901

Do góry